niedziela, 11 września 2011

Mi chiamo Damiano senza la o



@ Francesco Clemente

Justin Bieber planuje w wieku 25 lat zostać żonatym facetem, gotowym na dzieci. A ty? A ja nie. Odrabiam zadanie domowe na kolejną lekcję języka włoskiego i zastanawiam się, czy ten intensywny kurs prowadzony przez sympatycznego Stefano, pozwoli mi się dogadać z jakimś autochtonem modowej metropolii. Czy poznam jakąś miłą włoszkę, która zaprowadzi mnie na łono swojej licznej rodziny? Będziemy siedzieć przy wielkim stole z miskami pełnymi kluch i wszyscy będą się tak strasznie wydzierać, a mnie będą wmuszać jedzenie, bo taka chudzinka z Polski? Wątpię. Znając swój brak umiejętności językowych, jedyny certyfikat, jaki mógłbym sobie wyrobić, to CPE w International Body language.

Pozdrawiam,
Carrie Bradshaw

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz