niedziela, 29 stycznia 2012

S@motność w sieci


@ Cindy Shermann


Dzień dobry,

Kiedyś w liceum na jakiejś lekcji zainteresowałem się ascetami. Wpadłem na karkołomny pomysł stania się jednym z nich. Siedząc w ławce postanowiłem zamilczeć na wieki. Wytrwałem do kolacji, przedstawiając rodzicom swoje postanowienie napisane na kartce z zeszytu. Liceum się skończyło, kończą się też studia, a ja milczę już drugi dzień. Nie mogę się zdecydować, czy bawię się w Catherine Deneuve we Wstręcie czy Romana Polańskiego w Lokatorze. Grunt, że nie w Janusza Gajosa w Żółtym Szaliku (ta, jasne). Faktem jest, że jedni uprawiają sporty zimowe w miejscowości Madonna, a drudzy patrzą w stalowe niebo, przytulając się do kaloryfera. Samotność w wielkim mieście i w sieci. Oprócz neurotycznej pozy uprawiam również granie na nerwach biurokratycznych władz mediolańskiej ASP. Napięcie i mobbing w Erasmus office, straszenie pismami na przemian z proszeniem o wcześniejszy egzamin. That’s the spirit. Wisienką na torcie zostaje bolący ząb (kanałowe leczenie, witam serdecznie). Oczywiście istnieją też jasne strony życia, ale Piotr Tymochowicz wyraził się jasno na temat konsekwencji w kreowaniu wizerunku.

Milcząc, pozdrawiam,

Janusz L. Wiśniewski

1 komentarz:

  1. Amazіng blοg! Dο you hаve аnу tірѕ and hints for аѕpiгing writегѕ?
    ӏ'm hoping to start my own blog soon but I'm а lіttlе lost оn evеrything.
    Would you ѕuggest ѕtaгtіng with
    а fгеe platform like Wοrԁpгеѕs oг go
    for a ρaid oρtion? Therе arе so many choices
    out therе that I'm completely confused .. Any recommendations? Thanks!

    my weblog ... firany firanki

    OdpowiedzUsuń